Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV.
Nakon što ste izabrali neki od naših proizvoda, možete ga dodati u „korpu“ klikom na dugme „Dodaj u korpu“. Vašoj korpi možete pristupiti u svakom momentu klikom na ikonu korpe u gornjem desnom uglu. Dok ste na stranici „korpe“, tu možete vršiti izmjene Vaše narudžbe.
Klikom na „Nastavi kupovinu“ možete nastaviti svoju kupovinu.
Nakon što se izabrali sve željene proizvode, kliknite na dugme „Plaćanje“, nakon čega ćete moći dovršiti proces naručivanja. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.
Narudžbu možete izvršiti ili kao gost ili kao registrovani korisnik. Registrovani koristnici imaju prednost jer će uvijek biti blagovremeno obavješteni o najnovijim ponudama. Prilikom registracije, dobiti ćete kontakt formu u koju trebate unijeti svoje podatke neophodne za plaćanje i dostavu.
Potvrda narudžbe i račun biće Vam poslani na email adresu koju ste ostavili u kontakt formi.
Nakon slanja pošiljke brzom poštom, poslaćemo Vam broj pošiljke kako bi ste je mogli pratiti.
Ukoliko ne dobijete pošiljku u roku od 7 dana nakon što ste dobili broj pošiljke, molimo Vas da na pošaljete Email na info@automiris.ba ili nas nazovite na +387 33 481 701. Telefonske pozive primamo radnim danima od 10:00-15:00h.
Promjene ili otkazivanje narudžbe moguće je vršiti za vrijeme obrade iste. Možete nas kontaktirati na info@automiris.ba ili na broj +387 33 481 701 što je prije moguće. Nakon što je narudžba potvrđena, nije moguće praviti nikakve dodatne izmjene niti otkazivanje. U tom slučaju možete iskoristiti svoje pravo na povrat.
Načini plaćanja
Nudimo Vam slijedeće načine plaćanja:
Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja / pouzećem
Plaćanje kreditnim karticama (jednokratno) preko Monri servisa
Virmansko plaćanje
Plaćanje pouzećem
Ova opcija Vam omogućava da narudžbu platite gotovinom prilikom preuzimanja od dostavljača. Dostavljač brze pošte će Vas kontaktirati telefonom prije nego li dođe na navedenu adresu. Ukoliko Vas ne pronađe na adresi, kontaktiraće Vas još jednom, a nakon toga pošiljka će biti vraćena nama. Ova opcija je dostupna samo unutar Bosne i Hercegovine.
Jednokratno plaćanje karticom putem Monri Servisa
Kod ove opcije možete plaćati slijedećim karticama
Mastercard®
Maestro®
Visa®
Sigurnost plaćanja karticama
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128 bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prenosa. Time je omogućen siguran prenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računara i WebPay servisa, te obratno. WebPay servis i finansijske ustanove razmjenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautorizovanog pristupa. Monri Payment Gateway je sertifikovan prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i Mastercard pravilima. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama. Možete biti sigurni da su Vaši podaci sugurni od neovlaštenog pristupa trećih lica, s obzirom da se prenoe u šifriranom obliku pomoću SSL protokola. Web stranica je zaštićena SSL certifikatom i svi lični podaci se obrađuju povjerljivo.
Od Vas će biti zatraženi slijedeći podaci:
Broj kartice
Datum isticanja kartice ( na prednjoj strani)
Sigurnosni trocifreni broj (na zadnjoj strani)
Virmansko plaćanje
Ukoliko izaberete virmansko plaćanje, na Vašu email adresu doći će predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu. Uplatu možete izvršiti ili putem internet bankarstva ili putem banke ili pošte.
Nakon što proknjižimo Vašu uplatu, poslaćemo Vam obavijest o slanju brzom poštom ili ćemo Vam javiti da možete da preuzmete narudžbu lično ukoliko ste odabrali tu opciju.
Dostava
Sve narudžbe unutar BiH dostavljamo putem BH Pošte.
Dostava unutar Bosne i Hercegovine su 8 KM, za narudžbe preko 50 KM dostava je besplatna. Nakon narudžbe, potrebno nam je 1-2 dana da pripremimo Vašu narudžbu za slanje, a nakon toga vrijeme dostave je 24h-72h sata zavisno o adresi dostave.
Naši proizvodi biće upakovani na način, da u normalnim uslovima dostave, ne mogu biti oštećeni u transportu. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekat. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do sprata na kojem se nalazi kupčev stan, nego samo do ulaza u zgradu.
Molimo Vas da prilikom preuzimanja provjerite da li ima eventualnih oštećenja i da ih odmah reklamirate dostavljaču. Prilikom preuzimanja narudžbe, dužni ste potpisati potvrdu o preuzimanju.
Reklamacije, povrat i zamjena
Ukoliko Vam se naručeni proizvod ne svidi ili Vam iz nekog razloga ne odgovara, imate pravo na povrat bez troškova i bez obrazloženja u roku od 5 dana. U slučaju povrata proizvoda, pokrivate samo trošak povrata. Period od 5 dana pošinje od dana preuzimanja narudžbe.
Kupac ima pravo da napravi povrat i da reklamira kupljeni proizvod. Ukoliko je nedostatak na proizvodu vidljiv, potrošač treba da dostavi zahtjev u pisanoj formi u roku od 5 dana od dana preuzimanja proizvoda. Molimo Vas da zahtjev šaljete na info@automiris.ba ili nas nazovite na +387 33 481 701. Možete nas zvati svakog radnog dana od 10:00-15:00h.
U slučaju nedostatka na proizvodu, obavezujemo se da ćemo na zahtjev i po izboru kupca ili zamjeniti proizvod sa nedostatkom drugim identičnim novim ispravnim proizvodom ili ćemo vratiti plaćeni iznos i nadoknaditi stvarne razumne troškove vraćanja proizvoda s nedostatkom.
Prema zakonu o zaštiti potrošača, kupac je obavezan snositi direktne troškove povrata proizvoda ako koristi svoje pravo na povrat.
Kupac je odgovaran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda uslijed neadekvatnog rukovanja istim.
Ukoliko kupac bez opravdanog razloga odbije primiti naručenu narudžbu, imamo pravo tražiti nadoknadu troškova povrata proizvoda.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i iznosu povrata, kupac će primiti u roku od 10 dana putem emaila, od dana primitka vraćene robe. Povrat novčanih sredstava, biti će uplaćen u roku od 7 radnih dana od dana obavijesti prema kupcu.